16 januari 2012

Julklapp till mamma

När jag började sy mobilfodral gjorde jag först en prototyp som jag inte ens gjorde sista sömmen på eftersom jag inte hade någon som skulle ha den. Vid något tillfälle tiggde min mamma till sig denna och hon har nu haft den ofärdig under väldigt lång tid. Jag tyckte nu att det var dags att hon skulle få en ny, ordentligt sydd istället. Jag passade även på att sy ett till matchande fodral som hon nu har kameran i (fast jag borde skippat tryckknappen och tagit kardborrband istället...).


Innan jag började virka och sy så gjorde jag massvis med smycken. Mamma har den allra största kollektionen och jag letade innan jul fram några extra par örhängen som jag gav till henne. Pärlorna är sötvattenspärlor, halvädelstenar och cloisonne.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails