11 april 2010

Mop Top

Så är då äntligen mina 3 återstående Lemmings färdiga! De har länge legat längst ner i kassen med UFO:n eftersom jag inte kunde ta mig för att fixa till håret på dem. Eller rättare sagt, håret var halvfärdigt på två och inte påbörjat på den tredje, även om jag visste precis hur det skulle se ut.

Blå: Den blåa är en äkta Lemming i de färger som de "ska" ha. Jag var ju tvungen att göra åtminstone en enligt originalet! Han bara går och går om det inte kommer en kompis som stoppar honom.

Svart: Detta är en gammal rocker som har behållit sitt långa hår även efter det att det blivit grått. Han längtar efter nästa konsert där han får headbanga ordentligt!

Grön: Detta är flummot i gänget. Gillar att lyssna på konstig musik och bara njuta av livet. Och kanske slänga in lite aktioner för att rädda naturen då och då... Håret är broderigarn som jag har separerat och sedan borstat.
Mönstret till dessa små män kommer precis som innan från PlanetJune.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails