18 mars 2010

Schh...

Lova att ni inte berättar för sambon! För ett tag sedan var jag på Coop och precis bredvid mittgången hade de ett enormt berg av garn! Först tyckte jag inte att priset var så bra men när jag såg att det var 100 grams-nystan blev det ju en helt annan fråga (25kr/100gram). Till råga på allt fanns det massor med nya roliga färger och nyanser som jag inte haft tidigare. Jag är försnål och lat för att åka ner på stan till de riktiga garnaffärerna (där de naturligtvis också skulle ha ett större urval), så jag blev riktigt ivrig över de fina färgerna. Det blev ett nystan av nästan varje färg. Just nu är nystanen intryckta i en garderob så att sambon inte ska få panik över att ännu fler garner invaderat vårt hem. Så snälla - låt honom sväva i ovisshet... :-)

Den längst upp till vänster är mörkt plommonlila, bilden är lite missvisande.

Förresten - är det någon som är intresserad av något virkat så hör av er!

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails