09 maj 2012

Planerings-pussel

Här är en liten skiss på hur nästa projekt kommer att se ut, på ett ungefär i alla fall.Vilket pussel det var att organisera rutorna för att få ett ganska slumpmässigt utseende! Jag har redan virkat alla mina små mormorsrutor, de har en vit mitten och sedan är det 2 varv i respektive färg. Ni som har bra minne kanske kommer ihåg den här filten som jag virkade för ett tag sedan. Denna filten kommer påminna starkt om den men jag har nu en lite annan färgkombination samt att jag kommer virka ihop mina rutor med en smal vit kant. Så här i sista minuten har jag dessutom ökat mängden blå och turkosa rutor, med full tillit på våra egna ögon och barnmorskan vi träffade i måndags!



























































































































































Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails