23 augusti 2010

Namnband


Jag beställde ju förresten namnband för ett tag sedan. Först velade jag fram och tillbaka och försökte komma på något fyndigt att ha som mitt signum. Problemet är ju bara att alla andra har tänkt i samma banor som jag fast tidigare. Efter lite funderande kände jag att det lättaste nog helt enkelt är att använda mitt eget namn. Det går ju i alla fall alltid att koppla till mig! (Eller, enligt Google, kanske till min namne som är konstnär i New York...) Handen representerar att det är handgjort och eftersom jag inte nämner vare sig virkning, sömnad, barn eller dylikt kan jag använda lapparna till allt jag gör, oavsett om jag byter inriktning på mitt pyssel. Fast det är klart, om jag skulle börja göra smycken igen så passar nog inte vävda tygetiketter så värst bra. :-)

Jag har beställt lapparna från Minanamnband, de var lite dyrare än många andra men de såg mycket mer professionella ut.

Inga kommentarer:

Kolla även in detta

Related Posts with Thumbnails